Lavazza, Strana 2

Lavazza_logo-web

Vše začalo, když Luigi Lavazza otevřel první obchod Lavazza v Turíně v roce 1895. Tento obchod se specializoval, již od samotného vzniku, na prodej kávy. Luigi Lavazza byl velice inovativní a zapálený pro kávu, studoval jak rostliny, tak samotnou kávu, porovnával jednotlivé chutě a zkoušel mixovat jednotlivé druhy kávy, aby přinesl na trh kávu, která vyniká vyváženosti jak vůní, tak i chutí.

Poté co navštívil Brazílii viděl obrovský potenciál kávy na evropském trhu, především kávy, která je mixem kvalitních odrůd z celého světa, které společně tvoří vyváženou vůni a chuť. Tento potenciál se naplno začal rozvíjet po první světové válce, kdy oblast Turína zažila obrovský boom, hlavně díky automobilce Fiat. Díky tomu se z obchůdku s kávou Lavazza stal regulérní podnik, v roce 1927 registrován jako Luigi Lavazza SpA. Na začátku se jednalo o čistě rodinný podnik otec Luigi, manželka Emilia a děti Maria, Mario, Guiseppe.

lavazza-pribeh-2

Lavazza jako první zdokonalila balení kávy, kdy kávu začala balit do dvouvrstvého papírového balení, aby bylo možné kávu skladovat i doma, a přitom uchovat její chuť.

S druhou světovou válkou nastali pro firmu krušné časy, v průběhu války bylo na kávu vyhlášeno embargo, naštěstí Lavazza i tohle těžké období přežila a hned po válce začala Lavazza produkovat kávu pod svou vlastní značkou. Změnilo se logo, tak jak jej známe dnes s velkým písmenem „A“, toto logo vytvořilo Aerostudio Borghi v Miláně. Taktéž si nechala Lavazza patentovat nový obal, klasickou plechovku s tlakovým uzávěrem.

lavazza-pribeh-3

Již v roce 1950 přišli s další inovaci v podobě vakuového balení, které se používá s úpravami dodnes. Díky tomu si káva dlouhodobě udrží výraznou vůni. A v roce 1957 společnost Lavazza nabrala obřích rozměrů, kdy z rodinného podniku to již byla rodinná továrna, která byla jedničkou na italském trhu a měla nakročeno stát se jedničkou i v celé Evropě. V této době Lavazza zpracovala 40 000 kg kávy každý den.

lavazza-pribeh-4

Během následujících let se Lavazza soustředila především na kvalitu kávy, otevřela vlastní institut, kde se pečlivě studovaly rostliny a káva, zkoušeli nové blendy. Díky tomu máte i dnes jistotu, že od Lavazzy vždy dostanete kvalitní kávu.

26 položek celkem
Lavazza classico
383 Kč bez DPH
429 Kč

Zrnková káva Lavazza Expert Crema Classica kombinuje 60 % jemné arabiky se 40 % robusty, nabízí intenzivní aroma a bohatou cremu.

15561
Lavazza Expert Tiera Bio Organic Intenso 1kg
383 Kč bez DPH
429 Kč

Prémiová arabika s příměsí robusty upražená na střední až tmavší stupeň. Arabika přináší lehkou ovocnou kyselost, robusta se postará o plnou a čokoládovou chuť.

14265
Snímek obrazovky 2025 03 10 154811
303 Kč bez DPH
339 Kč

Středně pražená směs 60 % organické arabiky a 40 % robusty je zbavená kofeinu jen za pomoci přírodního oxidu uhličitého. Ten uchovává maximum chuti a aroma v každém zrnku. Dopřejte si bezkofeinovou certifikovanou kávu bez chemie.

13951
657 kava lavazza dek bez kofeinu mleta 1
124 Kč bez DPH
139 Kč

Lahodná 100% Arabika ( mletá ) s výjimečným aroma a jemnou chutí, a to především díky kvalitnímu výběru kávových zrn a přírodnímu procesu dekofeinizace.

9075
Lavazza Espresso Cremoso zrnková káva 1 kg
410 Kč bez DPH
459 Kč

Středně pražená směs s velmi intenzivní chutí a výrazným aroma. 60% Robusta, 40% Arabica.

6503
369 kava lavazza caffe crema classico zrnkova 1
374 Kč bez DPH
419 Kč

Středně pražená krémová směs 70% Arabiky a 30% Robusty.

369
Lavazza Crema e Aroma Blue 1kg zrnkova kava
Akce
419 Kč bez DPH
469 Kč

Lavazza Crema e Aroma espresso Blue zrnková káva 1 kg - směs kávy arabica 40% a robusta 60%. 

6227
170 kava lavazza super crema zrnkova 1
Akce
459 Kč bez DPH
514 Kč

Lavazza Super Crema je směsí kávových zrn Arabica a Robusta, konkrétně 60 % kávových zrn jsou Arabica a 40 % kávových zrn jsou Robusta. Super crema se vyznačuje velice příjemnou vůní oříšků a třtinového cukru. Chuť kávy je velice podmanivá a harmonická s nádechem exotiky.

170

Stránka 2 z 2 - 26 položek celkem