Lavazza Top Class zrnková káva 1 kg

Kód: 2694
Akce
Značka: Lavazza
429 Kč / ks 383 Kč bez DPH 429 Kč / 1 kg
Skladem (2 ks)
Možnosti doručení

Lavazza Top Class je směs kávy arabica a robusta, vyznačuje se plným tělem s perfektně vyváženou vůní, krémovitostí a chutí. V Lavazza Top Class najdeme především stopy sušeného ovoce a tmavé čokolády.

 

Detailní informace

Detailní popis produktu

Lavazza Top Class zrnková káva je směsi velice kvalitních kávových zrn typu Arabica a Robusta. Zrna pocházejí z kávových plantáží z Brazílie, Indie a ostrova Jáva. Finální zpracování a míchání směsi probíhá v Itálii, rodišti značky Lavazza, nejoblíbenější Italské kávy na trhu.

Lavazza Top Class se vyznačuje takzvaným plným tělem s náznaky tmavé čokolády. Na první pohled poznáte, že Lavazza Top Class má charakteristický krémovitý vzhled, ve vůni můžete ucítit stopy sušeného ovoce, tmavé čokolády a celkově si vychutnáte šálek velice vyvážené kávy.

Lavazza Top Class je pražená na úrovni medium.

 

Doplňkové parametry

Kategorie: Nealko
Hmotnost: 1.1 kg
hmotnost: 1 kg
5
1x
4
1x
3
0x
2
0x
1
1x
Nevyplňujte toto pole:
4
Avatar autora | 18.6.2024
+ dobrá

1
Avatar autora | 22.5.2024
Dlouhodobá spokojenost.
5
Avatar autora | 28.3.2024
+ Výborná káva, italského typu

Kupuji opakovaně
Nevyplňujte toto pole:
R Avatar autora Arabica nebo robusta? 7.2.2023 13:54
V popisu kávy je napsáno, že se jedná o směs arabica a robusta. A níže potom zase 100% arabica. Tak nevím, co si o tom mám myslet.
Odpovědět
P Avatar autora Arabica nebo robusta? 7.2.2023 14:02
Dobrý den, děkujeme za upozornění, chybu jsme opravili. Top Class je směs kávy arabica a robusta.

Lavazza_logo-web

Vše začalo, když Luigi Lavazza otevřel první obchod Lavazza v Turíně v roce 1895. Tento obchod se specializoval, již od samotného vzniku, na prodej kávy. Luigi Lavazza byl velice inovativní a zapálený pro kávu, studoval jak rostliny, tak samotnou kávu, porovnával jednotlivé chutě a zkoušel mixovat jednotlivé druhy kávy, aby přinesl na trh kávu, která vyniká vyváženosti jak vůní, tak i chutí.

Poté co navštívil Brazílii viděl obrovský potenciál kávy na evropském trhu, především kávy, která je mixem kvalitních odrůd z celého světa, které společně tvoří vyváženou vůni a chuť. Tento potenciál se naplno začal rozvíjet po první světové válce, kdy oblast Turína zažila obrovský boom, hlavně díky automobilce Fiat. Díky tomu se z obchůdku s kávou Lavazza stal regulérní podnik, v roce 1927 registrován jako Luigi Lavazza SpA. Na začátku se jednalo o čistě rodinný podnik otec Luigi, manželka Emilia a děti Maria, Mario, Guiseppe.

lavazza-pribeh-2

Lavazza jako první zdokonalila balení kávy, kdy kávu začala balit do dvouvrstvého papírového balení, aby bylo možné kávu skladovat i doma, a přitom uchovat její chuť.

S druhou světovou válkou nastali pro firmu krušné časy, v průběhu války bylo na kávu vyhlášeno embargo, naštěstí Lavazza i tohle těžké období přežila a hned po válce začala Lavazza produkovat kávu pod svou vlastní značkou. Změnilo se logo, tak jak jej známe dnes s velkým písmenem „A“, toto logo vytvořilo Aerostudio Borghi v Miláně. Taktéž si nechala Lavazza patentovat nový obal, klasickou plechovku s tlakovým uzávěrem.

lavazza-pribeh-3

Již v roce 1950 přišli s další inovaci v podobě vakuového balení, které se používá s úpravami dodnes. Díky tomu si káva dlouhodobě udrží výraznou vůni. A v roce 1957 společnost Lavazza nabrala obřích rozměrů, kdy z rodinného podniku to již byla rodinná továrna, která byla jedničkou na italském trhu a měla nakročeno stát se jedničkou i v celé Evropě. V této době Lavazza zpracovala 40 000 kg kávy každý den.

lavazza-pribeh-4

Během následujících let se Lavazza soustředila především na kvalitu kávy, otevřela vlastní institut, kde se pečlivě studovaly rostliny a káva, zkoušeli nové blendy. Díky tomu máte i dnes jistotu, že od Lavazzy vždy dostanete kvalitní kávu.

Affiliate program