Jak nakupovat
FAQ - ČASTO KLADENÉ DOTAZY
Je možné zboží od Pana Alfréda nakoupit přímo v některém z odběrných míst?
Zboží lze zakoupit pouze on-line z internetového obchodu. Díky tomu, že Pan Alfréd nemusí platit drahé nájmy, Vy můžete nakupovat Vaše oblíbené nápoje za nejlepší ceny v ČR, přitom se nemusíte bát, že by Vás Pan Alfréd "natáhl" na dopravě, vše co platíte za dopravu, platí Pan Alfred dopravcům a balící společnosti.
Jak dlouho trvá doručení objednávky?
Záleží, jaký způsob dopravy zvolíte. Pan Alfréde rozváží většinu objednávek po Praze druhý den od provedení objednávky, respektive od uhrazení zboží, případně v den, který zvolíte v objednávkovém formuláři. Pokud zboží vyzvednete ve skladu Mailstep a.s. dokážeme ho pro Vás připravit do 2 pracovních dnů. Zboží vyzvedávané na Uložence a Zásilkovně bude připraveno nejpozději do 5 pracovních dnů. Kurýrní služba Vám zboží doručí taktéž do 5 pracovních dnů. Pokud zboží platíte převodem, je zboží vyskladněno a odesláno až po úhradě objednávky. Uvedené doby doručení platí pro zboží skladem.
Co dělat, pokud mi zásilka dorazí poškozená?
Pokud je krabice při předávání očividně poškozena, krabici otevřete společně s kurýrem a zkontrolujte Vaše láhve. Jestli jsou láhve poškozeny, zásilku prosím nepřijímejte a vraťte jí. Po telefonické domluvě Vám buďto peníze vrátíme, nebo zašleme novou zásilku.
Nakoupil jsem u Vás, ale zboží bych rád vrátil, je to možné?
Samozřejmě. Do 14-ti dnů od doručení zásilky můžete zboží vrátit. Pro tento účel slouží formulář, který jsme Vám zaslali společně s potvrzením objednávky (e-mail, který Vám Pan Alfréd zaslal, ihned po Vaší objednávce). Pokyny jak zboží vrátit najdete přímo v daném formuláři.
Lze provést objednávku i telefonicky?
Ano samozřejmě. Zavolejte nám na naší infolinku 777 858 853, rádi Vás obsloužíme.
NAŠE ODZNÁČKY
- Vyrobeno v českých mini lihovarech
- Z kvalitních surovin
- Bez použití konzervantů, aromat a jiné chemie