Tullamore D.E.W. 12 YO 40% 0,7l v dárkové krabici
Kód: 15010Související produkty
Detailní popis produktu
Tullamore D.E.W. 12 let je pečlivě vybranou směsí třikrát destilovaných irských whiskey, zrajících minimálně 12 let v sudech po bourbonu a Oloroso sherry. Výsledkem je komplexní a velmi dobře chuťově vyvážená whiskey, vyzrálá věkem, s dotekem kořeněných tónů, následovaných příjemně suchým závěrem.
Stejně jako Tullamore D.E.W. Original je i dvanáctiletá Special Reserve třikrát destilovaná whiskey smíchaná ze tří druhů irské whiskey. Obsahuje velký podíl pot still a malt whiskey, zraje v kombinaci sudů po sherry a po bourbonu, a to 12 - 15 let. Vynikající stařená whiskey vynikající skvělou chuťovou komplexností.
Plné tělo, bohatá chuť kombinující robustní tóny pot still whiskey s výraznými tóny sladu a sherry. Příjemně suchý závěr s trvajícími lehkými citrónovými a sladkými tóny.
Složení: obilný destilát, sladový destilát, barvivo: karamel
Doplňkové parametry
Kategorie: | Irská whiskeyWhisky stáří 12 let, 0,7l, 41,3% |
---|---|
Hmotnost: | 1.7 kg |
? % alkoholu: | 41,3% |
? Objem: | 0,7l |
? Stáří whisky: | 12 let |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Jedna z nejjemnějších irských whiskey, Tullamore D.E.W., byla poprvé vyrobena v roce 1829 v malém městě Tullamore v hrabství Offaly v centrální oblasti Irska. Vlastníkem se stal známý lihovarník Michael Molloy. Nejvíce však irskou whiskey Tullamore D.E.W. i rozvoj celého výrobního závodu ovlivnil chudý venkovský synek Daniel Edmond Williams, který se postupně z pomocníka ve výrobně propracoval až na generálního ředitele destilerky. Jeho iniciály dodnes nese název této whiskey v označení „D.E.W.“ = D. E. Williams. Zmodernizoval závod a postupně se jeho rodina stala i většinovým akcionářem destilerie. Přestože značka prošla velkými potížemi, dokonce byla destilerie zavřena, patří dnes mezi nejpopulárnější a nejprodávanější irské whiskey. Nádherně ji vystihuje heslo: „Give every man his DEW!“, jeden z prvních marketingových sloganů značky.